דאטה מהירה עם Slimdiet

יום שלישי, 26 באוגוסט 2014

CLA טבעי, מסייע להוריד במשקל ולשמור עליו

CLA ידוע ביכולותיו לצמצם את רמת השומנים בגוף. הוא אינו מעודד ואף מפריע לפעולתו של האנזים האחראי על מעבר השומנים בדם אל התאים. הוא מאיץ בפעולת העיכול, וכמו כן הוא עוזר לבנות את מסת השריר. כדורי הרזיה אלו חשובים גם לשמירה על משקל קבוע לאחר הצרת ההיקפים.
CLA טבעי

CLA – דיאטה נוחה וקלה

גוף האדם אינו יכול לייצר את חומצת השומן הזו לבדו. לכן הוא חייב לצרוך אותה ממקורות חיצוניים. משום שהוא מצוי בחומר מן החי (בשר וחלב), נדרשים לא פעם אנשים צמחוניים, טבעוניים ובעלי תפריט לקוי ליטול תוסף תזונה משלים זה.

חשוב לציין כי דיאטה המשולבת עם נטילת תוסף התזונה זה אינה באה במקום בניית תפריט מאוזן על ידי דיאטנית מוסמכת. השילוב בין צריכת תפריט נכון, שקול ומאוזן במהלך הדיאטה יחד עם פעילות גופנית מוסדרת וקבועה חשובה למשימת ההורדה במשקל. CLA מסייע לתהליך זה להתרחש בקלות רבה יותר ולכן מקל על המשימה.

כאמור, כאשר הושג היעד מסייעות הכמוסות לשמור על ההצלחה לאורך זמן ולהיוותר באותו המשקל שהושג. רבים חוזרים ועולים במהלך השנים (מי מהר יותר מי לאט) את המשקל העודף. התסכול גדול ויש צורך במשמעת עצמית רבה כדי לחזור למשטר הדיאטה ולהוריד את המשקל העודף בשנית. תהליך זה של הרזיה והשמנה בשרשרת קבועה מזיק לגוף, למרקם העור (עלול ליצור סימני מתיחה) ובהחלט אינו מסייע לתחושה פנימית חיובית. הכמוסות מעניקות פתרון טבעי המסייע בנושא.

תוסף תזונה זה מיוצר משמן החריע. הוא מוכר גם בשמו טונאלין. תוסף התזונה אשר מסייע להאצת קצב חילוף החומרים בגוף ולכן מסייע להפחית ולהוריד משקל בעיקר באזורי השומן בבטן (גברים ונשים כאחד). אם הדיאטה משולבת גם בפעילות ספורטיבית קבועה נהנה נוטל הכמוסה מסיוע בבניית מסת השרירים. לכן גם ספורטאים רבים בוחרים ליטול כמוסה זו.

חשוב לציין כי חומצת שומן זו לא מתאימה לנשים הנמצאות בשלב ההנקה משום שהיא מורידה מכמות השומן הקיימת בחלב האם, ובכך פוגמת באיכות מזונם של התינוקות ועלולה להזיק להם. ניתן לרכוש את הטבליות ללא מרשם רופא, אם כי חשוב להתייעץ עם רופא המשפחה במקרים בהם נוטל האדם תרופות נוספות. במיוחד במקרים של סוכרת ובעיות בכליות או בכבד.

לפרטים נוספים ורכישת תוסף ה- CLA כנסו:

תוסף תזונה איכותי במיוחד

אכן, CLA יכול לסייע להורדה במשקל ולשמירה עליו לאורך זמן. באופן טבעי הוא מצוי במוצרי חלב ובשר אך מופק עבור הקפסולות משמן החריע. על מנת ליהנות, עד כמה שניתן, משלב הדיאטה, יש לשלב את התזונה הנכונה עם שלוש גרם של CLA. יש לרכוש את הטבליות רק מחברה המאושרת על פי חוק, חברה אמינה המשווקת חומרים ותוספי תזונה בהצלחה במשך שנים, זאת על מנת לשמור על נטילת כמוסות נקיות מכל מזהם ובעלות הרכבים נכונים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה